Saturday, December 17, 2011

Lake Entrance, Gippsland Australia



Halllooooo...da lama giler kot aku x b'blogging...huhuhu...haaa...nak citer sket laa yer...aku g Australia raya aji ri tuh ngan membe aku....bkan g mlancong yer...ade keje sket...dok sane smgu...tp kat Gippsland ni just 3 ari jaa...huhuhu....keje ape tu? haaa...ade laa...x pyh laa amek tau..aku kat cni bkan nak citer sal keje aku tu...just nak kgsi2 gmba2 yang aku amek kat sane jer...enjoy!!!!!!









Ni laaa jambatan nak pe g pantai dye....dalam boh pantai kat sna....da laa ombak bapok besonye...heheheh









lawa ark tmpt dya???? lawa gilaa ahh...tp kan...tmpt ni sbnarnya lg lawa law tgk dpan mata...tgk lam gmba ni pown da lawa en..ehhehehe...tp mmg best ahh...sape2 ase nak g honeymoon ngan bini aku suggest kat cni arh....tp dya pya cost mhal skit ahh...huhuhu..ape pn...mmg aku bsyukur gile arh dpat smpai tmpt yg menarik cm ni..huhuhuh....:)




No comments:

Post a Comment