Sunday, October 16, 2011

TheIR SkiLLErrZzZZzzz!!!

Ok laaa...td aku nak msokkan gmbo lam satu post ja tp byk sgt...hehe...so aku bt laa satu post lg..huhu...tgk aa ehkkk....:)

















hahaha...nih laa mase membe baek aku kene simbah air sbb dok anta "report" tgh org dok bseronok...hahahah

aku smbong lg laa gambo2 diorg..huhuh












hahaha...korg jgan pelik plak...ni mse diorg mnx smgt alam nak bt skill...hahahah...kita tgk skill ape k...heheheh


npak x ape diorg dpt bt lpas mnx smgt alam?? hahahahah




ni laa skill yg menang tok kali ni....hahahhaha...:P


hehehe...ni diorg tgh dating bncg pasal mama msg2...hahahah



hahaha...ni mase pokjat nak naek ke atas...fist skali..huhuhu

ni plak mase abg2 hebat kita menunjukkan diorg pyer belang...haahahha





hahahah...ape pown aku arap korg enjoy yer...huhuhuhu




No comments:

Post a Comment