Wednesday, October 12, 2011

Hang Out With Fwenzzz

Huhuhuhu...sbnarnye byak lagi aku x up to date nih...tp xpe...nih aku nak cte..huhuh...ari nih aku kaur ngan memembe aku..hehee...naek moto...tgh2 jalan ujan lebat...perghhh..bsah kuyup dowh...hahahha...tp x pe...pas bsah tuh satu bb..ngan basah2 tu laa g karok kat Kuantan Parade...hahahahah....da laa ekon kuat nak mmpos...sejuk siot...hahahhaha.....











hehehe...ni mase diorg pe g shoping...biase laa...xde bju laa katekan...hahahhaha...






mmg best ahh ari nih...nseb bek blik tu x ujan.hehehe...ape pown thankz...yg pkai spek tu nama dya "ding"...yg pkai topi tu "acap"...n yg keding tu "pa"...hahahha....ape pown mmg bes ahh kuar ari nih...smile alwayzzzz....:)


{haaa...law sesape nak no diorg kat atas nih comment kat bwah k...nti aku bg no diorg...hahahhah....}

No comments:

Post a Comment