Sunday, July 24, 2011

Pos Titom Dalam Ingatan!!!

Wahh...kali nih aku bwak kat korg pasal pos titom plak...pos titom nih satu kg yg kwsan pnmptn dye dkat btol2 tgh2 bnjran tpnjang di Malaysia kot (BANJARAN TITIWANGSA). Aku pe g sane bt keje amal skit ngan kengkwan aku....pejalanan nak ke sne ambek msa dlam 4 jam lbih jugak laaa....diorg nih org asli....msok utan plak naek Hilux...huhuhu....bes der pe g sne....air sjuk nk mmpos...mcm dudok dlam tab ais je...hahahha.....nih aku da sertakan gmba2 pengembraan ke sne....huhuh..


Hari Pertama













Hari Kedua












Hari Ketiga







Hari Terakhir
















Errr...aku da x tau da nak ckap ape...ape pown mmg layan gle arr kat sne....x rugi kot aku ikot progrem nih...huhuhhu....ape pown...thanks tok dak2 semampan yg ade skali tuh....mmg BES BRO...hahhahha




No comments:

Post a Comment